Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення.
За мету своєї діяльності маю розвиток різних груп компетентностей у школярів, а саме:
Соціальна компетентність–залучаю дітей до проведення нестандартних
уроків : уроків – подорожей, уроків – телепередач,
ігор, конференцій;
стимулюю ініціативних дітей: проведення дис-
путів;
постійно ведемо природоохоронну, краєзнавчу,
туристську роботу.
Полікультурна компетентність – проводимо дидактичні ігри;
на уроках під час вивчення країн світу
використовую досягнення культури країн
(демонструю фото музеїв, національних т
костюмів, архітектурних пам’яток, звичаїв) ;
використовую випереджувальні завдання;
здійснюємо екскурсії до краєзнавчого музею, до
місцевої метеостанції;
стимулюю учнів до опрацювання питань
полі культурного характеру в періодиці.
Комунікативна компетентність - використовую загадки, вірші;
на уроках учні самі складають візитку –
презентацію країни при цьому
використовують елементи національного
вбрання представника країни, що вивчається
називають грошову одиницю, мову,
демонструють писемні знаки держави;
проводжу нестандартні уроки, які передбачають
активне спілкування учнів(конференція ,
брейн – ринг,);