Вівторок, 20.11.2018, 22:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Дусмурадової Людмили Григорівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Позакласна робота

Математичний калейдоскоп
[ Викачати з сервера (33.9 Kb) ] 04.04.2014, 13:30


 

Позакласний захід з математики


 

« математичний калейдоскоп»


 

Доброго дня. Я рада вітати всіх присутніх в цьому залі. Запрошую вас на весняний математичний захід « Математичний калейдоскоп»


 

  1. Ю. Яка ж це чудова пора – весна! Так хочеться на вулицю, бігати, з друзями зустрічаються, а тут учи уроки…
  2. Б. Боже, що ті вчителі собі думають, що ми вундеркінди якісь, чи що? З історії 3 параграфи дали, з літератури 100 сторінок прочитати, а з математики… ой-ой-ой.
  3. Ю. Ну й чого ти плачеш? Хоча, що тут думати. Хлопці завжди були слабаки. Особливо в математиці.
  4. Б. ми слабаки та щей в математиці!? Ми в ній моноліт.наші знання не мають меж.
  5.  Ой, ой, ой. Ми дівчата, не слабші за вас.
  6. Б. Ти що , кидаєш мені виклик?
  7. Ю. А що, давай позмагаємось і вирішемо врешті решт: хто сильніший: дівчата чи хлопці.
  8. Б. давай. Ми , хлопці доведемо, що ми перші.
  9.  Ю. а це ще побачимо! Ми , дівчата, завжди на вершині.
  10. Б. Ну-ну , побачимо. Хлопці, приймаємо виклик? ( так ). Виходьте. Зараз ми їм покажем, хто перший.

Романов,Концевич, Різніченко, Образок, Фурса, Сивків

  1. Ю. налякали! Дівчата! Дамо їм жару? ( так ). Я вас чекаю.

Осипенко, Колодяжна, Ющенко, Пономарьова, Старова, Амброзяк


 

Я думаю вашу суперечку потрібно вирішувати і негайно. Згідні? ( так )

В цьому нам допоможуть експерти:


 

Ткаченко Любов Афанасіївна – методист науково – методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін


 

Швець Тетяна Миколаївна – методист районного методичного кабінету


 

Янишин Валерій Миколайович – директор Іскрівської ЗШ І-ІІІступенів

Привітаємо їх.


 

Як і будь-які змагання все починається з розминки, тому і прийшов нам час розігріти свої м’язи і настроїти свої голови на математичний лад.

Я зачитую запитання, якщо команда готова дати відповідь, то вона якнайшвидше бере деталь нашої майбутньої фігури і дає відповідь , надіваючи її на вісь. За правильну відповідь експерти нараховують 1 бал. Зрозуміло? Готові? Почали.


 

  1. Чому дорівнює добуток усіх чисел? ( 0 )
  2. Який знак слід поставити між числами 3 і 4 , щоб дістати число , більше від 3 і менше за 4? ( кому )
  3. 52=25, 62=36,Ю а кут у квадраті? ( 900 )
  4. Що більше : 2 дм чи 23 см? ( 23 см )
  5. Скільки нулів у записі числа мільярд? ( 9 )
  6. Найбільше трицифрове число (999)
  7. Число на яке неможна ділити ( 0 )
  8. Півсотні поділити навпіл буде… ( сто )
  9. Скільки існує цифр? ( 10 )
  10. Найменше просте число ( 2 )


 

Поки наші шановні експерти вирішують хто ж перший: дівчата чи хлопці Дерда В. допоможе нам також налаштуватися на математичну хвилю.


 


 

Жил на свете математик Пифагор,

 И о нем пойдет сегодня этот разговор.

 Сочинял он теоремы и не раз,

 Удивить хотел, как видно, нас.


 

 Припев:


 

 Только не надо перебивать,

 Только не надо переживать.

 Гипотенузу в квадрат возмьешь,

 И сумму катетов сразу найдешь.


 

 Шил себе штаны однажды геометр,

 Но не мог найти нигде он свой любимый метр.

 И тогда он теорему сочинил,

 Ту, которой мир весь покорил.


 

 Припев.


 

 Сшил штаны по чертежам своим мудрец,

 В них он покорил немало девичих  сердец.

 Были на все стороны штаны равны.

 И про это точно знаем мы.


 

 Припев.

Молодці           -------------.Не хвилюйтесь --------------------.Я вірю, що ви сконцентруєтесь і переможете.


 

Прийшов час провести інтелектуальний конкурс. Для цього вам і вам даються завдання на які ви даєте письмову відповідь протягом 3 хвилин. Все зрозуміло? Час пішов.

  1. Летіла зграя гусей: один гусак попереду й два позаду, один позаду й два попереду, один гусак між двома й три в ряд.  Гусаків. Скільки всього було гусаків? ( 3 )
  2. Скільки букв у числі 3527737? ( жодної )
  3. Ще одна назва променя? ( напівпряма )
  4. Операція, що заміняє обчислення добутку п однакових множників.

( піднесення до степеня )

  1. Яку частину від року становить доба? ( 1/365, 1/366 )
  2. Який із рядків цифр зайвий?
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  


 

( третій )

  1. До слів із першого стовпчика підберіть відповідне слово із другого стовпчика.
  1.  
  •  
  •  
  1.  
  1.  
  •  
  •  
  1.  
  1.  
  •  
  •  
  1.  
  1.  
  •  
  •  
  1.  
  1.  
  •  
  •  
  1.  


 

  1. Хто була перша жінка-математик: Ада Байрон, Гортензія Лепот, Гіпатія Олександрійська, Софія Ковалевська? ( Гіпатія )
  2. Фігура, яка має три сторони, називається трикутником,чотири - чотирикутником, п’ять – п’ятикутником. А як називається фігура.ю що має дві сторони? ( кут )
  3. Піфагор окрім математики і філософії, займався ще й спортом.і настільки успішно, що став олімпійським чемпіоном. Яким видом спорту він займався? ( кулачним боєм )


 

Поки наші учасники працюють, я пропоную переглянути роботу переможця конкурсу « Математика в моєму житті». Слово надається Амброзяк Валентині, учениці 6 класу.


 

Поки експерти готують вердикт, ми подивимось театральне дійство, яке було показано при проведені часу цікавої математики в початкових класах на предметному тижні. Взагалі тиждень математики, який пройшов у березні місяці цього року розміщений на сайті школи. Так, що ласкаво просимо на наш сайт.


 

УРОК В ЛЕСНОЙ ШКОЛЕ

(Входит ёж-учитель.)

  1.  


 

Здравствуйте, дети, садитесь!

Начинаем наш урок.

Повторять мы будем счет.

Зая, заинька, скажи,

Сколько будет два плюс три.


 

З ая ц.


 

Ой, не знаю, ой, боюсь,

Почему-то весь трясусь.

(Трясёт лапами, дрожит.)

Еж.


 

Отвечать ты должен смело,

А робеть - плохое дело.

Два плюс три будет пять -

Это надо твердо знать.

А теперь ответь, лиса,

Сколько будет два плюс два.


 

(Лиса перелистывает тетрадь и как бы подсматривает.)

Не подсматривай, лиса!

Ты куда косишь глаза?

Надо четко отвечать,

Не подсматривать в тетрадь.

Сядь подумай обо всем

И ответишь мне потом...

Мишка косолапый, встань,

Отвечай скорее нам,

Сколько будет три плюс три.


 

М е д в е д ь (стучит лапой по голове, как бы думая, и протяжно, с ревом отвечает.) Три плюс три — у-у-у!


 

Еж.


 

Долго думаешь, друг, ты

И так громко не реви.

Ты учись быстрей считать,

Побыстрей соображать.

(Мишка садится за парту.)

Прожужжит теперь нам мушка,

Лета красного подружка.

Сколько будет пять плюс пять.

(Мушка считает до 10 и садится.)


 


 

Ты отлично отвечала,

На пятерку прожужжала.

Пусть проквакает лягушка,

Сколько будет три плюс два.

(Лягушка торопливо, перебивая учителя, квакает всего З раза.)


 

Очень ты поторопилась,

Потому со счета сбилась.

Ты подумала б сначала,

А потом уж отвечала.


 


 

Л я г у ш к а (делая вид, что думает).

Три плюс два будет —

  1.  


 


 

Ё ж (гладит лягушку по голове)


 

Вот теперь подумала.


 

Отвечай нам, волк, скорей,

Сколько лапок у зверей.


 


 

В о л к. Знают звери во всем мире,


 

Дважды два всегда четыре,

Столько ж лапок у зверей,

У моих лесных друзей.


 


 

Ё ж. Из тебя, мой милый волк,

Тоже будет толк...

(Обращается ко всем зверям).


 

Вы, друзья, должны стараться,

Все прилежно заниматься.

Чтоб иголки все мои

Сосчитать вы вмиг могли...

До свидания, друзья,

Наш урок окончил я.

З а я ц (радостно кричит). Кончил дело — гуляй смело!


 


 


 

Молодці! Спасибі за виступ. Слово експертам.


 

Так держати. Я з вами і весь зал також.


 

Дівчата підготували для хлопців запитання, але хлопці також не ликом шиті. Вони також готові вам поставити запитання. Але відповідь на них ви повинні скласти з тих букв, які на вас розміщені . хлопці вперед пропускають дівчаток, тому від дівчат звучать запитання, а хлопці відповідають. Відведений час – 1 хвилина.

Молодці хлопці. Тепер черга дівчаток.

Дівчата – супер.

Експерти вам слово.


 

Прошу звернути вашу увагу на екран. На ньому розміщені під номерами портрети відомих математиків. Ваша задача за моїм описом визначити про кого я веду мову і відмітити свою відповідь в карточці. Приготувались. Почали.


 

  1. Цей французький математик був умілим де шифрувальником. Існує версія, що агенти інквізиції все – таки таємно вбили цього вченого.  ( Вієт )
  2. Видатний російський математик, поет, доктор філософії, прекрасна жінка яка має цікаві роботи по дослідженню форми кільця  планети Сатурн ( Софія Ковалевська )
  3. Грецький вчений, філософ. Його теорема асоціюється з прямокутним трикутником. ( Піфагор )
  4. Великий математик, що жив в епоху Петра І, вів з ним математичні дебати. Був автором книги « Арифметика» ( Магніцький»
  5. Найвидатніший мислитель Франції, основоположник науки і філософії нового часу. З його ім’ям пов’язано відкриття методу координат. ( Рене Декарт )
  6. Вчений фізик, математик , якому на голову упало яблуко. ( Ньютон )


 


 

Пора нам дати час голові відпочити, а попрацювати рукам.конкурс художників – математиків.


 

Створіть шедевр за такими координатами:

  1.  


 

Часу вам даєм стільки скільки ми будемо насолоджуватись споглядаючи український танок у виконанні танцювального ансамблю « Джерельце»


 

Експерти прошу оцінити роботи команд.


 

Я бачу бажання команди_____________ догнати вас. Так що бережіться.


 

Поки готується слідуючий конкурс я потурбую наших болільників. У вас є змога своїй команді принести додаткові бали. Слухаємо, що ж ви повиннівиконати: всього на всього порахувати кількість букви В прозвучить у даному вірші. Хто перший підніме руку той і матиме право додати бали своїй улюбленій команді, зрозуміло, якщо відповідь буде правильною.


 

Є наука, що розум приводить

У порядок ясний і чіткий,

Нам вона теореми доводить,

Що поєднують формул рядки.

Математику всі ви пізнали,

Від людей всіх їй честь і хвала,

Також всім, що її підкоряли,

Промовляєм подяки слова.

Скільки ще теорем не відкритих

І задач нерозв’язаних є!

Хай живе математика в світі

І для розуму думки дає!


 

Хто з вболівальників дає відповідь? Прошу __________


 


 

На сцені і біля сцени є різного розміру коробки, звичайні паперові коробки.


 

Кожна команда вибирає їх в кількості 4-х із наявних на сцені. Вибрали. Поміняйтесь ними із командою суперників. На цих коробках написані імена математиків, але не має їх прізвищ. Дивлячись на коробки , що біля сцени ви бачите, що там написані прізвища математика. Так візьміть і складітьна вашу думку правильний ряд. За кожен правильно складений ряд ви отримуєте 1 бал. Час на виконання 1 хвилина.


 

Франсуа…..(Вієт )

Рене…….( Декарт )

Ісаак……..( Ньютон )

          П’єр …….(  Ферма )        

          Слово експертам.

           Команди попрацювали добре, але ми повинні послухати наших капітанів, які до сих пір сперечаються: хто з них перший. Проведем конкурс: «Вірю – не вірю». Я зачитую питання , а ви даєте відповідь: так чи ні , тобто вірите -  то так, не вірите – то ні. Зрозуміло? Правильна відповідь оцінюється 1 бал. Починаємо.

  1. Середня лінія трапеції дорівнює піврізниці її основ. ( ні )
  2. Будь – який прямокутник має рівні діагоналі. ( так )
  3. Квадрат від’ємного числа є числом від’ємним .( ні )
  4. Трикутник із сторонами 3,4,5 є прямокутним. ( так )
  5. Будь – який прямокутний трикутник називається єгипетським. ( ні )
  6. Піфагор брав участь у кулачному бою на 58 Олімпійських іграх. ( так )
  7. Фалес був уболівальником і помер на трибуні Олімпійського стадіону під час бою Піфагора . ( так )
  8. Якщо сума кутів дорівнює 1800, то вони суміжні. ( ні )
  9. Лінійне рівняння завжди має лише один корінь. ( ні )
  10. У будь – якого квадрата діагоналі перпендикулярні. ( так )
  11. Острів Самос в Егейському морі з недавнього часу перейменовано в острів Піфагорейон. ( так ).

Експертам надається заключне слово, а всіх учасників прошу піднятися на сцену.


 

Вітаємо переможців і для всіх звучить пісня.


 

Заключение Песня "Мы желаем счастья вам"

.Нам без математики нельзя,

Математика для нас важна -

Делает нас сильными и мудрыми она.

Снова всех сплотила нас она,

В этом зале вместе собрала.

Рады всех приветствовать мы

И пропеть друзьям.

Припев. Мы желаем счастья вам, счастья в этом мире большом.

Как солнце по утрам пусть оно приходит в дом.

Мы желаем, счастья вам, и оно должно быть таким -

Когда ты счастлив сам, счастьем поделись с другим.

Математика везде нужна,

Помогает в жизни нам она,

Корабли водить на море, строить города.

Будем с математикой дружить,

Интересней будет в жизни жить.


 

Категорія: Позакласна робота | Додав: Людмила
Переглядів: 455 | Завантажень: 65 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту