Субота, 27.04.2024, 00:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Дусмурадової Людмили Григорівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Позакласна робота

Математична гра - іду в бізнес
[ Викачати з сервера (36.6 Kb) ] 04.04.2014, 13:28

Математична   гра : «Іду в бізнес»

  1. Увага! Увага! Всі .хто знає математику, всі, хто цікавиться математикою, всіх, хто не знає, але хоче знати математику, запрошуємо у подорож до незвичайної країни, де розмовляють мовою цифр і чисел, де панує порядок і логіка, система і стабільність, вишуканість і творчість , до Королівства цікавої математики.
  2. Ой,Боже,що тут сталося? Чого ти кричиш?Увесь ліс розбудеш.
  3. Ой,Баба – Яга.
  4. Не баба Яга, а Ягуша .Пора знати. 21 вік настав. Мене тільки й видає мій літальний апарат.А так я ще й нічого. В Юдашкіна одягаюсь. А що ти тут виступаєш, конкурс якийсь буде,чи ,що?
  5. У нас сьогодні в школі свято математики і ми проводимо гру « іду в бізнес».
  6. Я теж зі своїми друзями Чахликом – невмирущим, Вужиком – вогнепальним, Лінивцем

Беремо участь в інтелектуальних іграх . Недавно в одній виграли приз – апарат ЕФМ: електронна фантазійна машина. Я скажу, реальна штука. Наші мрії перетворює в дійсність. Та ось же вона.

  1. Ні , шановна Ягуша, це не ЕФМ, а персональний комп’ютер , і сьогодні на грі він нам буде допомагати.
  2. Так може і нас запросите взяти участь. Ми завжди готові.
  3. Ми раді всім, хто любить і поважає математику,бачити на нашій грі. Просимо до нас.
  4. Я зараз , дитинко. Викликаю 01. Викликаю 01. Змійчику – пустунчику, ти де? Та відгукнися ж ти: три голови має, а толку ніякого. 01.Викликаю 01.
  5. 01 слухає . Ягушо! Золотко моє, ти де? Що треба?
  6. У школу залетіла на своєму апараті. Гра тут буде « Іду в бізнес». Прилітай і захвати з собою Чахлика невмирущого та Лінивця.
  7. Зараз будемо. Неруським тут духом пахне.
  8. А що ти, не бачиш? Іноземним.
  9. Мур-р-р! Іноземне? Зараз  побачимо . Тут би прилягти ,погрітися.
  10. Що ти хочеш побачити?
  11. Коробочка яскрава . Музикальна . Мабуть ще й тепленька . Мур-р-р. (А може вона мені ще й сметанки дасть)
  12. Ну, ти гаразд муркотіти. Скажіть ліпше де це Чахлик невмирущий?
  13. На симпозіум поїхав . Доклад читає на тему: Використання на уроці та позаурочний час нових інформаційних технологій передусім комп’ютерної техніки.
  14. Зрозуміло . Ну що ж? Ідеш? Подивимось, що це за комп’ютер такий та й інтелект свій покажемо.
  15.  Сьогодні в школі проходить інтелектуальна гра « Іду в бізнес» . На участь у цій грі подали заявки дві команди – фірми: « Я + компанія» та « Ерудити» . Оцінювати нашу гру буде журі в складі:

Для цього членам журі вручаємо жетони, за допомогою яких вони будуть віддавати перевагу тій чи іншій команді, вкидаючи в казкові урни.

  1. За кожен конкурс члени журі мають право вкинути тільки один жетон. Просимо фірми зайняти свої офіси.
  2. Що ж, починаємо гру . Кожній фірмі на їх рахунок в учнівський комерційний банк перераховано початковий капітал у розмірі 100 жетонів. Ці кошти вони мають право використовувати на придбання акцій. Умови всім зрозумілі? Починаємо.
  3. Ι конкурс . Сучасні люди, які займаються бізнесом, повинні знати історію країни, наукові досягнення, різні винаходи. Послухайте таку історію. Одного разу в англійському графстві Камберленд знялася буря. Сильний вітер виривав дерева з корінням, вириваючи воронки . В одній із таких воронок жителі виявили якусь чорну речовину. Назва цієї речовини зашифрована арифметичними діями. Розв’яжіть  дані приклади, результати їх замініть буквами, використовуючи шифр «Числовий вираз – буква»
  1. (54 · (-2) + (-25) - 34) : 7=
  2. 27 · (-3) + 60=
  3. 64 :  (-8) +9=
  4. 112 – 132=
  5. (143 - (-5 )2 · 7) · 0=
  6. (- 1)10+( - 1)100 =                                                          

              Що ж це за слово? Яка команда готова дати відповідь?

7

2

-48

-9

0

1

Г

Т

Ф

Р

І

А


 


 

              Отже , це графіт. Шматочками графіту чабани стали мітити вівці, купці робили написи на ящиках та кошиках. Дізнайтесь, у якому році трапилася почута подія? ( 1565 )

1

См2 ,   дм2, м2,

1

Одиниці вимірювання довжини

2

S = v · t

2

Периметр квадрата

3

a2 – b2 = (a – b ) · ( a + b )

3

Площа вимірювання прямокутника

4

P = 2 ( a + b )

4

Сума сторін квадрата є його периметр

5

P = 4a


 


 

6

S = a · b


 


 

7

V = s : t


 


 


 

Час реклами.

Увага! Учень, який зараз з’явиться в залі, має надзвичайну пам'ять. Він за лічені секунди назве 7- цифрове число, яке ви йому продемонструєте упродовж 1 секунд. Мої помічники вам роздадуть пронумеровані планшети, на яких записані різні 7 – цифрові числа. Зустрічаємо нашого розумника Артема.

Артем: покажіть планшети і я зараз запам’ятаю, на якому написане яке число. Назвіть номер свого планшета.

Неможливого не має нічого. Кожна людина можить розвинути так свою пам'ять.

ІІ. Бізнесмен повинен бути всебічно розвиненим. Знати відповідь на будь – яке питання з любої галузі знань.

  1. Скільки кілограм має 1 центнер?
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  

                     2. Чому дорівнює 11 у квадраті?

                             А)22

                              Б)101

                            ____________ В)121

                             Г)111

                   3. Хто з птахів може розвивати швидкість до 360 км / год?

                          ____________ А) сокіл

                            Б) орел

                           В) страус

                           Г) горобець

                  4. Хто є автором вірша, який починається словами: « О, с колько нам открытий чудних…»

                         А) М. Лермонтов

                         Б) В. Маяковський

                        ____________ В) О. Пушкін

                         Г) Ф Тютчев.

                 5. Що впало на голову Ньютона?

                     А) цеглина

                    Б) яблуко

                    В) груша

                    Г) сніг

                 6. Яка найдовша річка у світі?

                   А) Дніпро

                  Б) Міссісіпі

               ______________  В) Ніл

                 Г) Волга


 

              7. Ця геометрична фігура була дуже популярна серед англійських джентльменів

                  А) конус

                   Б) куб

                 __________________ В) циліндр

                  Г) призма

             8. Хто з цих письменників був автором книжки « Математика»?

                 А) Т. Шевченко

                __________________ Б) Л. Толстой

                В) І. Франко

                 Г) М. Шашкевич

           9. Хто сказав: « І все таки вона обертається!»

               А) Г. Галілей

              _________________ Б) М.Ломоносов

              В) Д. Бруно

               Г) І. Ньютон

          10. Що міряли в гривнях в стародавні часи?

                А) тиск

                Б) сила

                В) довжина

               ________________ Г) маса

Прийшов час реклами.

У світі є багато цікавого , але одним висловам можна вірити , іншим – ні.

  • Чи вірите ви, що великий Евклід сказав царю Птоломею: «В геометрії нема царської дороги?» ( Так. Евклід жив 300 років до н. е.)
  • Чи вірите ви, що Наполеон Бонапарт писав математичні роботи? ( Так. Один геометричний факт носить назву  « Задача Наполеона»)
  • Чи вірите , що відомі брати Грімм, автори казки « Бременські музиканти» написали казку «Дивовижні форми трикутника»( Ні )
  • Чи вірите, що теорема Піфагора у середині сторіччя називалася магістром математики?       ( Так )
  • Чи вірите ви, що О.С.Пушкін написав рядок « Вдохновенье  нужно в геометри, как и в поэзии» ( Так)
  • Чи вірите, що Л.Толстой автор « Войны и мира» був автором підручника з математики ?       ( Так)
  • Чи вірите, що вірш «О сколько нам открытий чудных» написав М.Лермонтов ?( Ні, Пушкін)

ІІІ конкурс . Фірмам пропонується на вибір шість пакетів акцій: по 2 пакета акцій на фірму. Останні акції можуть розкупити присутні в залі.

Вартість акцій:

№ 1 – 30 жетонів

№ 2 – 70

№ 3 – 30

№ 4 – 30

№ 5 – 70

№ 6 – 10

№ 7 – 10

№ 8 – 10

СИНІЙ КОНВЕРТ:

                                 1. Арифметика – наука про числа …( числа)

2.Як називаються числа, що використовують для лічби? (натуральні)

3.Як називається дріб менший за одиницю? ( правильний)

      ЧЕРВОНИЙ КОНВЕРТ:

  1. Як називається рівність двох відношень? ( пропорція)
  2. Скільки кілограмів дорівнює 1 пуд? ( 16.4 кг)
  3. Як називається число , яке ділиться не тільки на одиницю і само на себе, але ще й на інші числа? ( складеним числом)

       ЗЕЛЕНИЙ КОНВЕРТ:

  1. Як називаються числа, які записуються однаковими числами, але відрізняються знаками? ( протилежні числа)
  2. Як називається кут градусна міра якого дорівнює 1800? ( розгорнутий)
  3. Як називається відрізок, який сполучає дві не сусідні вершини ?                         ( діагональ)

      ЖОВТИЙ КОНВЕРТ:

  1. Площа якої фігури обчислюється за формулою  S = a · b ? ( прямокутник)
  2. Що таке центр кола? ( точка)
  3. Об’єм якої фігури обчислюється за формулою V = a · b ·c? ( прямокутний паралелепіпед)

       БІЛИЙ КОНВЕРТ:

  1. Чому дорівнює сума чисел n і – n? ( нуль)
  2. Як називається чотирикутник в якого всі сторони рівні? ( квадрат)
  3. Яка величина прямого кута? ( 900 )

       КОРИЧНЕВИЙ КОНВЕРТ:

  1. За допомогою якого предмета будують коло? ( циркуль)
  2. За допомогою чого швидко обчислюють значення виразу?                                  ( мікрокалькулятор)
  3. Як називають число перед яким стоїть знак мінус? ( від’ємне число)

ΙΥ конкурс . Бізнесмен – це людина, яка швидко рахує, але в основному валюту. Хто швидше порахує від 1 до 51.

Для цього ми використовуємо наш комп’ютер. Протягом 30 секунд учасники мають право дивитися на таблицю. Запам’ятовують порядок чисел. Після цього відвертаються і по черзі, по одному представникові від фірм починають рахунок валюти. Фіма « Я + компанія» рахує євро, а « Ерудити» - долари ( бакси)


 

30

4

44

13

34

11

24

8

29

25

36

41


 

12

47

38

5

2

15

49

6

28

32

21

39

27

18

50

45

23

7

33

10

46

16

37

20

48

31

42

19

3

43

51

1

14

40

26

35

9

22

17


 

Переходимо до 5 конкурсу, який має назву «Підказка». Представнику від фірм дається конверт з п’ятьма картками, на яких можуть бути зображені геометричні фігури, написані формули, означення і т. д., все, що стосується математики. Треба вдало мімікою пояснити, що зображено на картці, а команда відгадує. На цей конкурс – 2 хвилини.

1 конверт:

  1. Система координат
  2. Знак +
  3. Циркуль
  4. Нуль
  5. Трикутник

2 конверт:

  1. Коло
  2. Кут
  3. Знак  ·
  4. Лінійка
  5. Мікрокалькулятор


 

У НАШОМУ ЗАЛІ РЕКЛАМА: ( ЧАСТІВКИ)


 

  • Ми веселі дві подружки

Із баяном – братиком,

Заспіваємо частушки

Вам про математику


 

  • Знають Ігор , Коля й Вася

Залік наближається,

А в них з алгебри уже

Рівень понижається


 

  • Отака в усіх в нас доля

Заліки, страждання

Не дає списати вчитель

З алгебри завдання


 

  • Розв’язав Петрусь задачу

Тільки мінуса не бачив

От і сталось, що лимон

Важить майже 8 тонн


 

  • На контрольній ловив гав,

Нижній рівень упіймав,

Підглядав в усі книжки,

Переплутав сторінки


 

  • Біля дошки він стояв

І придумав чудо

В теоремі прирівняв

До квадрата куба


 

  • Хто задач не полюбляє

Тим така і дяка,

З низьким рівнем у знаннях

Вийде лобуряка.


 


 


 

ΥΙ конкурс. « Пазл »

На сцені портрет видатного математика, закритий декількома многокутниками з номерами. Правильна відповідь дає право відкрити той чи інший елемент. Відповідь дають команди по черзі. Команда, яка першою назве видатного математика, переможе в даному конкурсі.


 

  1. Двоє учнів грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожен учень? ( 2 години)
  2. Від рулону тканини довжиною 200 м , кожного дня відрізали по 20 м . Через скільки днів відрізали останній шматок тканини? ( 9 днів)
  3. По стеблу рослини , висота якої 1 м, лізе гусінь. За день вона піднімається на 4 дм , а за ніч спускається на 2 дм. На який день гусінь буде на вершині? ( на 4 день)
  4. Кожен із 7 братів має по одній сестрі. Скільки дітей у родині? ( 8)
  5. Яке число має стільки ж букв при написанні, скільки й означає? ( 3)
  6. Скільки о держиться десятків , якщо два десятка помножили на два десятка? ( 40 десятків)


 


 


 

На цьому гра закінчена. Але, як і в кожній грі, нам треба порахувати прибуток кожної фірми і визначити, яка фірма лідирує у грі. Для цього з зали запрошуємо 2 чоловік, які вміють рахувати.


 

Лідирує у нашій грі фірма____________________


 

Запрошуємо учасників на сцену.


 

Фінальна пісня ( « детство»)


 

  • Сила точної науки,

Що створив наш геній,

Дала зброю людям в руки

В праці їх щоденній.


 

  • Приспів:

Найдавніша на планеті

Між наук цариця,

Математика ти наша,

Вірна помічниця.


 

  • Чи будинок зводиш, друже,

Чи пливеш морями;

Скрізь вона послужить,

Всюди вона з нами.


 

  • Приспів.


 

  • На заводі і в друкарні,

Відкриті галактик,

Навіть лікар у лікарні

Мусить її знати


 

  • Приспів.


 

  • Любі числа, теореми,

Формули чудові,

Ви професій

Нескінченних друзі і основа.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Категорія: Позакласна робота | Додав: Людмила
Переглядів: 364 | Завантажень: 112 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту