Середа, 24.04.2024, 18:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Дусмурадової Людмили Григорівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Навчальна робота » Навчальна робота

7 клас "Властивості степеня з натуральним показником"
[ Викачати з сервера (26.3 Kb) ] 03.04.2014, 19:28

7 клас   алгебра

 

Тема. Властивості степеня з натуральним показником

 

Мета: вивести основну властивість степеня, властивість част­ки степенів з

       однаковими основами. Ознайомити учнів із властивостями степенів:

      піднесення степеня до степеня, знаходження степеня добутку та частки.

      Формувати нави­чки застосування цих властивостей до тотожних

      перетворень виразів із степенями. Розвивати в учнів комунікатив­ні

      компетентності, компетентності продуктивної творчої діяльності

      та саморозвитку і самоосвіти.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Хід   уроку

 

  І. Організація учнів до уроку.

 

II. Повторення вивченого матеріалу (доцільно застосовувати  з  метою  формування комунікативних  компетентнастей) .

>  Технологія «Мікрофон».

 

  1. Дайте визначення степеня з натуральним показником.

 

  1. Дайте визначення основи та показника степеня з нату­ральним

 

 показником.

 

  1. Яке число отримаємо при піднесенні від'ємного числа до


парного та непарного степеня?

 

  1. Яка дія називається піднесенням до степеня?

 

  1. Яка послідовність виконання дій при обчисленні значен­ня виразу, що

 

містить степені?

 

ІІІ Актуалізація опорних знань учнів.

 

>   Математичний диктант.

 

 

  1. Подайте у вигляді степеня добуток а·а·а·а·а .

 

  1. Випишіть основи і показники кожного зі степенів:

 

 а22,(-4)8, (-0,03)10, т12, 3° .

 

  1. Чому дорівнює перший степінь числа - 6?

 

 

  1. Чи існує число, квадрат якого дорівнює 0? Якщо так, то назвіть його.

         

 

    5.  Обчисліть: (-5)2; І100; (О,1)3; (-2/3 )3.

 

 6. Випишіть степені, значення яких додатні:  (-7)4;  (-11)5;1541.

 

  1. Запишіть степінь (-9)6 у вигляді добутку.

 

  1. Подайте число 0,81 у вигляді квадрата.

 

 

  1. Яке число треба піднести до куба, щоб одержати 8?

 

10 Закінчіть речення:   «Квадратом числа, протилежного 2, є число... ».

 

  1. Знайдіть значення виразу х2у2, якщо х = -1,  у=2.

 

  1. При яких натуральних значеннях виконується нерівність


      10<2"<65.

 

ІУ Вивчення нового матеріалу ( доцільно застосовувати  з

  метою  формування компетентностей

  саморозвитку  і  самоосвіти).

 

>    Технологія «Ажурна пилка».

 

На попередньому уроці учням було роздано картки певного кольору з

 

номером від 1 до 5. Сформувалося п'ять груп по п'ять осіб у кожній. Групи

 

отримали певні завдання:

 

«червоні» - сформулювати, довести та пояснити на прикладах

 

             властивість степеня з натуральним показни­ком

 

             «Множення степенів з однаковими основами»;

 

«сині»  -  сформулювати, довести та пояснити на при­кладах

 

            властивість степеня з натуральним показником «Ділення

 

            степенів з однаковими основами»;

 «жовті» - сформулювати, довести та пояснити на при­кладах властивість

 

           степеня з натуральним показником «Піднесення степеня до

           степеня»;

 

«зелені» - сформулювати, довести та пояснити на при­кладах властивість

 

           степеня з натуральним показником «Піднесення добутку до

 

           степеня»;

«фіолетові» -  сформулювати, довести та пояснити на прикладах

 

              властивість степеня з натуральним показни­ком «Піднесення

 

              частки до степеня».

 

 

 1. Учні записують у зошит тему уроку.

 

 

 

  1. Учні працюють у «домашніх» групах відповідно до кольору карток (обмінюються інформацією, проводять взаємоопитування, розв'язують завдання, підготовлені вдома).
  2. Учні переходять в «експертні» групи відповідно до номеру карток (формулюють,   

доводять і пояснюють на прикладах властивість степеня з натуральним показником, яку вивчали в «домашній» групі.

 

  1. Учні повертаються у «домашні» групи, обмінюються інформацією,  отриманою в      

«експертних»  групах (формулюють властивості степеня, відновлюють хід доведення

      кожної з властивостей, на прикладах пояснюють їх застосування).

 

   5.   Всі записи здійснюють у відповідну колонку таблиці (доцільно   застосовувати    

      з   метою  розвитку   продуктивної   творчої   діяльності).

 

 

        

 

Множення

степенів

з

однаковими

основами

Ділення

степенів

з

однаковими

основами

Піднесення

степеня

до

степення

Піднесення

добутку

до

степення

Піднесення

частки

до

степення

доведення

 

 

 

 

 

приклад

 

 

 

 

 

 

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

 

^   Бесіда ( доцільно використовувати з метою формування інформаційних компетентностей ).

 

  1. Сформулюйте властивості степеня з натуральним показником.
  2. Запишіть ці властивості у вигляді формул.
  3. Де використовуються дані властивості?
  4. Розв’язування вправ з підручника

 

  Технологія «Знайди помилку».

 

  1. m3m8=m24

 

  1. ( a3)2=a9

 

  1. a5·b3=(ab)8

 

  1. 32·33=95

 

  1. 23·33=66

 

  1. x12x4=x3

 

  1. (b8)4=(b9)8

 

  1. c4c3=c12

 

  1. (2ab2)4=2a4b8

 

  1. (xy2)5=xy10

 

  1. (-m3n3)3=-27m9n6

 

 

VІ. Підсумок уроку.

 

    Оцінювання .

 

 VІІ. Домашнє завдання.

Категорія: Навчальна робота | Додав: Людмила
Переглядів: 1079 | Завантажень: 170 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту