П`ятниця, 26.04.2024, 19:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Дусмурадової Людмили Григорівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методика » методика

РЕАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ПРОГРАМИ« ОБДАРОВАНА ДИТИНА» В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
[ Викачати з сервера (19.6 Kb) ] 02.04.2014, 22:41

РЕАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ПРОГРАМИ                            

 « ОБДАРОВАНА ДИТИНА»


 

В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ

( З ДОСВІДУ РОБОТИ ДУСМУРАДОВОЇ Л.Г.)


 

З метою пошуку обдарованих дітей і розвитку їх інтелектуального розвитку, творчого потенціалу мною розроблена програма « Обдарована дитина» з урахуванням основних положень районної програми «Обдарованні діти і молодь Петрівщини»

Проблема над якою працюю:

«Формування та розвиток творчої математичної індивідуальності учнів»

Професійне кредо: «Будувати навчальний і виховний процес « від дитини», а не « від дорослого», «іти з дітьми до предмета» , а  не «з предметом до  дітей»

Мета програми:

  1. Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки;
  2. Розкриття творчого потенціалу особистості учня;
  3. Створення сприятливих умов для його самовдосконалення, саморозвитку;
  4. Додаткова робота над програмним матеріалом шляхом почергових предметно - - тематичних « занурень».

Шляхи реалізації програми:

  1. Пошук і відбір обдарованих дітей;
  2. Створення оптимальних умов для їх розвитку;
  3. Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки та розвиток інтелектуального, творчого потенціалу особистості.

Система пошуку:

  1. Урок (рівень творчості, пізнавального інтересу, оперативність мислення);
  2. Результати письмових робіт ( обсяг знань, уміння міркувати, робити висновки);
  3. Олімпіади, конкурси ( нестандартність мислення, неординарність підходів, інтелектуальні здібності, лексика, ерудиція);
  4. Анкетування, тестування ( природні задатки, світогляд, об’єктивність самоаналізу );
  5. Спостереження, співбесіди з дитиною, однокласниками, батьками, вчителями (інтелектуальний, соціальний та фізичний розвиток учня, психологічний стан, рівень вихованості, авторитет);
  6. Бібліотека( духовний розвиток, вивчення запитів, інтересів, допитливості);
  7. Позакласна робота (громадянська позиція, організаторські здібності, рівень активності, ініціативності, свідомості, відповідальності та наявність інших загальних якостей )


 


 

Структура роботи з обдарованими та здібними учнями


 

  1. Індивідуальні та групові консультації.
  2. Додаткові заняття з поглибленим вивченням математики.
  3. Практикуми по розв’язуванню нестандартних творчих завдань.
  4. Підготовка до олімпіад.
  5. Індивідуальні програми розвитку здібних дітей.
  6. Самоосвітня діяльність учнів.
  7. Робота математичного гуртка «ІНТЕЛЕКТ»
  8. Предметні олімпіади різних етапів.

Проведення Ι етапу та участь в ΙΙ етапі Всеукраїнських олімпіад юних знавців математики.

  1. Інтелектуальні  конкурси, турніри.

Міжнародний математичний конкурс « КЕНГУРУ -2012»

Творчий світ математичного гуртка.

  1. Науково – практичні конференції:

« Кращий знавець математики»

Презентація творчих учнівських робіт.

Виставка творчих робіт учителя і учнів.


 

Творчі звіти: Оформити альбом: «Кожен світиться своєю граню»

Позакласна робота: Методична сесія: «Здібні учні: підходи та методи роботи з ними» М.О.Володимирівського освітнього округу.

Розробка та вдосконалення системи заохочувань, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

  1. Визначення критеріїв використання системи заохочувань;
  2. Вшанування інтелектуалів школи (Поїздка до міста Полтава)
  3. Повідомлення батьків про досягнуті успіхи, результати саморозвитку дитини..


 


 


 


 


 

Категорія: методика | Додав: Людмила
Переглядів: 294 | Завантажень: 125 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту