Вівторок, 20.11.2018, 22:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Дусмурадової Людмили Григорівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методика » методика

Формування компетентностей продуктивної творчої діяльності
[ Викачати з сервера (42.5 Kb) ] 02.04.2014, 22:44

  Задача №1( формування компетентностей продуктивної творчої діяльності)


 


 

 Розв'язавши вправу зі «сніжинки», за степенем многочлена визначте номер клітинки, куди треба вписати букви, щоб отримати назви головних різдвяних страв.


 


 

Вправи на «сніжинках»

І. Спростити вираз і скласти слово з 4 букв:

1) 6x - 3;                       (к)
2)х2+ 2х + 1;                (у)

  1.  – a3                         (т)
  2. 4-8х + 1.                (я)

ІІ.   Спростити вираз і скласти слово з 5 букв:

1)2 + 8а;                     (у)

2) 4+8 а+ 4а2;                 (з)
3)a3 - 8;                        (в)
4) 6а4-12а2;                  (а)
5)а5 - 2а4 + 2а3.               (р)


 


 

Задача №2 ( формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти)


 


 

В 2012 році в шкільній їдальні було заготовлено 2,5тонн картоплі, що на 1,5тонни менше, ніж у 2013 році. Скільки тонн картоплі було заготовлено за два роки?


 


 


 


 


 

Задача №3 ( формування підприємницької компетентності )


 

Вкладник поклав у банк 500 гривнів. Через рік на рахунку було вже 600 гривнів. Скільки відсотків річних за вкладами виплачує цей банк?


 


 

Задача №4 ( формування підприємницької компетентностей )


 


 

Уявіть, що ви менеджер з обслуговування й відповідаєте за роботу комп’ютерів. Для вологої обробки комп’ютерів використовується 20% розчин спирту. В банк завезли 3 л спирту. Скільки води потрібно додати до спирту, щоб отримати розчин потрібної концентрації й почати обробляти комп’ютери? Як ви розв’яжете цю проблему?


 


 

Задача №5 (формування інформаційних компетентностей та продуктової творчої діяльності )


 


 


 

На землі живе майже 75 мільярдів пташок. Найбільші екземпляри одного з видів птахів мають масу 135 кг, а  їх висота сягає 2 м 40 см. У минулому віці на острові Мадагаскар жив такий птах-гігант. Його яйце було величиною з добру диню: 33 см завдовжки і 24 см  завширшки. Воно могло вмістити понад 9 л води і було більше курячого в 150 разів. Дізнатися, як називається цей птах вам допоможе таке завдання:


 

P     1) 135 : 9 =

C     2) 150 : 15 =

Т     3) 240 : 12 =

У     4) 24 : 6 =

A      5) 33 : 3 =

С       6)75мільярдів : 25 мільярдів=


 

3

20

15

11

4

10


 


 


 


 


 


 


 

(Демонструється слайд зі страусами)

Такі величезні птахи в нашій місцевості не водяться, а от в нашій країні – єсть. В Херсонській області є страусова ферма, де розводять цих птахів-велетнів. А ще вони живуть у заповіднику Асканія Нова.


 


 


 

Задача № 6 ( формування інформаційних компетентностей )


 


 

 На землі живе птах, який безпомилково складає прогноз погоди на літо.

                          Він будує гнізда у вигляді зрізаного конуса. Якщо

                          споруда висока, літо буде дощове, якщо низьке –

посушливе. Обчисли добутки і знатимеш назву

цього птаха.


 


 


 


 

Л      1) 88 * 0 =

І       2) 80 * 100 =

О      3) 120 * 30 =

Н      4) 41 * 200 =

М     5) 40 * 50 =

Г      6) 1 * 643 =

Ф      7) 60 * 70 =

А      8) 20 * 250 =


 

4200

0

5000

2000

8000

8200

643

3600


 


 


 


 


 


 


 


 


 

(Демонструється слайд із розовими фламінго)

Розові фламінго – птахи надзвичайної краси. З ними ви зможете познайомитись під час літньої екскурсії в заповідник Асканія Нова.


 


 

Задача №7 ( формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти )


 


 

У південних морях живуть розумні, великі й напрочуд добрі, сильні тварини. Як вони називаються, ви дізнаєтесь, розв’язавши приклади.


 

Ь      1) 345 + 27 =

Е      2) 1276 + 34 =

І       3) 38 + 246 =

Д      4) 457 + 143 =

Ф      5) 182 + 304 =

Л      6) 498 + 107 =

Н      7) 273 + 57 =


 

600

1310

605

372

486

284

330


 


 


 


 


 


 


 


 

(Демонструється слайд з дельфінами)

Дельфіни – дуже сильні і добрі тваринки. В спеціальних басейнах, плаваючи, граючись разом з дітьми, допомагають їм одужати.


 


 

Задача №8 ( формування інформаційних компетентностей )


 


 

На островах Тихого океану мешкають черепахи-гіганти. Вони такі великі, що діти можуть кататися, сидячи у них на спинах. Якщо ви правильно виконаєте завдання, то дізнаєтеся, як називається найбільша у світі черепаха.


 

Д      1) 1000 – 374 =

Х      2) 1000 – 586 =

Л      3) 1000 – 198 =

С      4) 1000 – 621 =

О      5) 1000 – 745 =

Е      6) 1000 – 817 =

І       7) 1000 – 921 =

М     8) 1000 – 489 =

Е      9) 1000 – 293 =

Р      10) 1000 – 987 =


 

626

183

13

511

255

414

707

802

79

379


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

(Демонструється слайд з черепахами)

Погляньте, яка вона велика і здається такою неповороткою на суші, а в воді добре плаває і може покатати вас на своїй спинці. Таких черепах залишилось дуже мало на Землі, і тому їх оберігає закон.


 

Задача № 9 ( формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти )


 

У багатьох  садах живе істота,  яка має 14 175 зубів. Дізнайтеся назву цієї найзубатішої істоти, виконавши дії ділення:


 

Ч       1) 14 175 : 5 =

К       2) 2 835 : 5 =

В       3) 567: 3 =

’        4) 189: 3 =

Р       5) 63 : 3 =

Я       6) 21: 3 =

Е       7) 7 : 7 =


 

2835

1

21

189

63

7

567


 


 


 


 


 


 


 


 

(Демонструється слайд з черв’яками)

Ось вони зубаті істоти. Якщо черв’ячок прогриз ваше яблучко, то це добре, значить там немає отруйних хімічних речовин, і ви можете теж його вживати. А земляні черв’ячки рихлять грунт і до коріння рослин більше поступає повітря, вологи, і вони краще ростуть.


 


 

Задача № 10( формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти )


 


 

Найбільше в світі дерево досягає висоти 83 м, в обхваті сягає 24 м, росте це дерево у Каліфорнії ( США). В народі називають Мамонтовим  деревом.

Прочитайте назву найбільшого дерева у світі, виконавши дії:


 

12

90

5

6

80

100

790

44

180

3

49

200

37

340


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

К       1) 55 : 11 =

Д       2) 4 * 11 =

С       3) 48 : 4 =

О       4) 16 * 5 =

Н       5) 42 : 14 =

Й       6) 25 * 4 =

Д        7) 49 * 1 =

Р         8) 293 – 93 =

В        9) 356 – 350 =

О       10) 237 – 200 =

Е        11) 72 + 18 =

Е        12) 111 + 69 =

Н        13) 317 + 23 =

Я        14) 769 + 21 =


 

(Демонструється слайд з деревом)

Погляньте на цього гіганта! У нього стільки листочків, що воно може замінити цілий парк. Говорять, що ліси і парки – легені планети. Вони чистять повітря від шкідливих газів і ми маємо можливість дихати чистим повітрям.


 


 


 


 


 


 


 

Іскрівська

 загальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів


 


 


 


 

Формування компетентностей

при розв’язуванні задач


 


 


 


 


 


 

вчитель математики

Дусмурадова Л.Г.


 


 


 


 


 

2013-2014

Категорія: методика | Додав: Людмила
Переглядів: 141 | Завантажень: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту